woensdag 2 mei 2012

Fa nutri Skin shower cream

Ik weet he alweer iets over fa maar dit keer erg entoschast over de nutri skin shower cream.
hij voed je huid echt geweldig ik ben zo etoschast over deze shower cream de geur is heel apart  lekker perzik voor de lente en de zomet helaas weet ik de prijs niet ik kocht dit producht in de sile voor 1 eur
ook zijn er nog meer nutri skin shower creams van fa




dit is de nutri skin shower cream white peach van fa



dit zijn alle verzies samen


ook heeft deze lijn nog andere produchten



helaas heb ik deze niet getest dus kan en ga ik het niet uigebreid bespreken

2 opmerkingen:

  1. VAN :MARISKA

    je weet wel veel over fa producten en dat is
    knap en zo en je kan er veel over vertelen want je gtebruik wel veel van fa en ik vind fa ook Lekker want het ruik ook lekker zommerig en je Lichaam straaLt dan weer mooi en als je het op je keel en je hoeft dan geen parum te kopen want je hed al een reuk op van de fa en dat ruik ook lekker en oksel ook var\t fa doet dan howef je geen deeiote kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nouw mariska ik denk dat niemand dat doet en ze gewoon parfum en deo gaan gebruiken maar och bedankt met je tips

    BeantwoordenVerwijderen